Volg mij hier! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Erik Beurden - WaarBenJij.nu Volg mij hier! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Erik Beurden - WaarBenJij.nu

Volg mij hier!

Door: Erik van Beurden

Blijf op de hoogte en volg Erik

19 Februari 2015 | Nederland, Tilburg

Hallo iedereen,

Vanaf vandaag ben ik via dit reisverslag te volgen. Ik ga proberen elke dag een update te plaatsen, dus schrijf je in voor de email-notificatie en houdt Facebook in de gaten!



Erik

  • 19 Februari 2015 - 17:09

    Brit:

    Erik

    Wij wensen je een fijne veilige reis toe,en geniet met volle teugen van alles wat je mee maakt.
    Maak veel plezier met elkaar,wij gaan jullie zeker volgen veel succes
    lieve groetekes
    jan Brit Justin Sophie Glenn Ilse

  • 19 Februari 2015 - 19:49

    Hanneke Janissen:

    Heel veel succes, maar ook plezier Erik!! Geniet ervan!

  • 19 Februari 2015 - 20:03

    Hans Van Beurden:

    wij komen je uitzwaaien en natuurlijk volgen wij de hele rit.
    Succes gewenst alle teams.

  • 19 Februari 2015 - 20:53

    Hans Van Bers:

    Fijne reis Eric en vooral genieten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erik

Actief sinds 20 Jan. 2015
Verslag gelezen: 964
Totaal aantal bezoekers 1710

Voorgaande reizen:

22 Februari 2015 - 03 Mei 2015

Bakel - Gambia

Landen bezocht: